
Στις 22 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας στον χώρο του Πνευματικού κέντρου, παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων.
Η Β’ τάξη μας παρουσίασε το θεατρικό “Άγια Νύχτα ” και μας τραγούδησε διάφορα χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Στη γιορτή συμμετείχε και η Α’ τάξη με ποιήματα και κάλαντα.