Μαθητές/τριες της Ε2 δημιούργησαν το δικό τους έργο με θέμα «Ο πλανήτης μου», ταξιδεύοντας με τη φαντασία τους στο μέλλον. Οραματίστηκαν έναν νέο κόσμο, ίσως στον Άρη, όπου άνθρωποι, ρομπότ και πύραυλοι συνυπάρχουν σε μια διαφορετική καθημερινότητα.
Για τη δημιουργία τους χρησιμοποίησαν άμμο, πλαστελίνη, πηλό, ανακυκλώσιμα υλικά, ένα παλιό κουδούνι και χάρτινες φιγούρες, μετατρέποντας απλά υλικά σε έναν φανταστικό πλανήτη γεμάτο ζωή και δημιουργικότητα.