

Την Πέμπτη 12 Μαρτίου, κατά τη διάρκεια της πέμπτης διδακτικής ώρας, οι μικροί
μαθητές του 2ου και 3ου Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το σχολείο μας,
συνοδευόμενοι από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τους.
Τα παιδιά υποδέχτηκαν θερμά η Διευθύντρια του σχολείου μας καθώς και οι μαθητές
της Α΄ τάξης μαζί με την εκπαιδευτικό τους. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση των
νηπίων στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου. Οι μικροί επισκέπτες περιηγήθηκαν
στα γραφεία, το κυλικείο, τις αίθουσες διδασκαλίας, τη βιβλιοθήκη και την αίθουσα
υπολογιστών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η πρώτη τους επαφή με τους διαδραστικούς πίνακες,
οι οποίοι τους ενθουσίασαν και τράβηξαν την προσοχή τους.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα και αποτέλεσε μια
όμορφη εμπειρία γνωριμίας των νηπίων με το χώρο του Δημοτικού Σχολείου.