



Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, οι μαθητές των
μεγάλων τάξεων του σχολείου μας ανέλαβαν μια ξεχωριστή δράση
φιλαναγνωσίας, διαβάζοντας στους μικρότερους μαθητές μια ιστορία από
το βιβλίο της Ελένης Ανδρεάδη « Και ζήσαμε καλύτερα».
Η επιλογή του συγκεκριμένου βιβλίου έγινε με γνώμονα τη θεματική του
φετινού εορτασμού της συγκεκριμένης ημέρας, η οποία ήταν αφιερωμένη
στη φύση και τη σημασία της στη ζωή μας.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές της Στ’ διάβασαν στους μαθητές της Α και Γ
τάξης, ενώ οι μαθητές της Ε΄ τάξης μοιράστηκαν την ιστορία με τα
παιδιά της Β και Δ τάξης.
Η δράση αυτή δημιούργησε ένα θετικό και συνεργατικό κλίμα ,
ενισχύοντας τη σύνδεση μεταξύ των μαθητών διαφορετικών ηλικιών,
αλλά και την αγάπη για το βιβλίο και την ανάγνωση.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία που μας έφερε όλους πιο κοντά
αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία της φύσης και της φροντίδας της
μέσα από τη δύναμη της αφήγησης.