



Στην αυλή του σχολείου μας οι μαθητές/τριες του Γ1 με την βοήθεια και καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της τάξης κατασκεύασαν κάδο κομποστοποιησης από παλιές παλέτες και γεωύφασμα. Στην συνέχεια με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης δημιούργησαν αφίσες με τα απορριπτόμενα και μη υλικά και τις μοίρασαν σε όλα τα τμήματα των τάξεων του σχολείου μας, ενημερώνοντας τους συμμαθητές τους ,με το τι μπαίνει και το τι όχι μέσα στον κάδο.
Το υλικό που θα προκύψει από την κομποστοποιηση θα χρησιμοποιηθεί σε δεύτερο χρόνο για την δημιουργία, περιμετρικά της περίφραξης του σχολείου μας, αυτοσχέδιων γλαστρών πάλι από ανακυκλώσιμα υλικά (παλιά λάστιχα αυτοκινήτων) στις οποίες και θα φυτέψουμε λουλούδια.