Τρ. Ιούν 23rd, 2026
3587
Oplus_16908288

Σε συνέχεια των δράσεων για τα οικολογικά σχολεία,οι μαθητές του Γ1 τμήματος του σχολείου μας προχώρησαν στην κατασκευή γλαστρών από παλιά ελαστικά αυτοκινήτων,τα οποία και έβαψαν με οικολογικά χρώματα και στα οποία φυτεύθηκαν λουλούδια χρησιμοποιώντας και το κομπόστ που παρήχθη από τον αυτοσχέδιο κάδο κομποστοποίησης που είχε κατασκευαστεί σε προηγούμενη δράση. Τα ελαστικά καθώς και τα χρώματα ήταν ευγενική χορηγία γονέων μαθητών της τάξης. Στην δράση εκτός από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς συμμετείχαν και γονείς των μαθητών.

Από admin