Πα. Μάι 17th, 2024
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΕΠ

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Θετικά σημεία

Σύμφωνα με την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αναδεικνύονται σημαντικά ζητήματα της παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας του σχολείου συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αποτυπώνεται σε επιμέρους άξονες και δείκτες. Ειδικότερα, συνεισέφεραν τα σχέδια δράσης: α) «Ενισχύοντας –αδύναμους μαθητές-» (Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση), β) «Τόσο ίδιοι μα και τόσο διαφορετικοί!!» (Άξονας: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών) και γ) «Η συναισθηματική υγεία του παιδιού-(συνεργασία με ΚΕΘΕΑ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ) (Άξονας: Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα).

Σημεία προς βελτίωση

Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου τη νέα σχολική χρονιά θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα πορίσματα της πρώτης εφαρμογής της διαδικασίας Εσωτερικής Αξιολόγησης της Λειτουργίας Σχολικής μονάδας στους αντίστοιχους άξονες, ώστε να συνδράμουν θετικά στην παιδαγωγική και διδακτική διαδικασία του σχολείου.

Προς αυτή την κατεύθυνση η διερεύνηση και η αποτύπωση τόσο της προϋπάρχουσας εμπειρίας της σχολικήςσας μονάδας όσο και των ιδιαίτερων αναγκών των εκπαιδευτικών και των μαθητριών/μαθητριών του Σχολείουσας, μέσω στοχευμένων ενεργειών και δράσεων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη:

α) τη χρήση ποιοτικών δεδομένων ή/και σε συνδυασμό με ποσοτικά στοιχεία (σε άξονες που μπορεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα),

β) τη συνοπτική παρουσίαση των τεκμηρίων με απλή αναφορά στο σχετικό αρχείο και

γ) τη χρήση επιστημονικών εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως παρουσιάζονται στο υποστηρικτικό υλικό της πλατφόρμας του ΙΕΠ.

Προτάσεις προς βελτίωση

Το περιεχόμενο του τρίτου σχεδίου δράσης εκ παραδρομής αναφέρεται στον άξονα των προγραμμάτων καθώς ίσως αξιοποιεί υλικό του ΚΕΘΕΑ. Σύμφωνα με το περιεχόμενό του ενστάσσεται στις σχέσεις μαθητών.

Προτείνεται η παραπέρα αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και των κατάλληλων εργαλείων για τη διερεύνηση και την αποτύπωση του συνόλου των αναγκών της σχολικής σας μονάδας σε θέματα παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας, προκειμένου να ανατροφοδοτηθούν οι δράσεις που θα βελτιώσουν τους συγκεκριμένους ή άλλους άξονες.

Θετικά σημεία

Σύμφωνα με την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης αναδεικνύονται σημαντικά ζητήματα της διοικητικής λειτουργίας του σχολείου, καθώς συγκεντρώνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε επιμέρους δείκτες της ενίσχυσης των σχέσεων με όμορα σχολεία, τη συνεργασία με την οικογένεια, φορείς γονέων και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Θετική ήταν η επίδραση του σχεδίου δράσης «Χωρίς κόπο, αλλά με τρόπο, για ένα σχολείο – όχημα, που θα πάει μπροστά τον τόπο» (Άξονας: Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας).

Σημεία προς βελτίωση

Στο πλαίσιο τη νέα σχολική χρονιά θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα πορίσματα της πρώτης εφαρμογής της διαδικασίας Εσωτερικής Αξιολόγησης της Λειτουργίας Σχολικής μονάδας που θα συνδράμουν περαιτέρω στη διοικητική λειτουργία του σχολείου.

Προς αυτή την κατεύθυνση η διερεύνηση και η αποτύπωση τόσο της προϋπάρχουσας εμπειρίας της σχολικήςσας μονάδας όσο και των ιδιαίτερων αναγκών των εκπαιδευτικών και των μαθητριών/μαθητριών του Σχολείουσας, μέσω στοχευμένων ενεργειών και δράσεων θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη:

α) τη χρήση ποιοτικών δεδομένων ή/και σε συνδυασμό με ποσοτικά στοιχεία (σε άξονες που μπορεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα),

β) τη συνοπτική παρουσίαση των τεκμηρίων με απλή αναφορά στο σχετικό αρχείο και

γ) τη χρήση επιστημονικών εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως παρουσιάζονται στο υποστηρικτικό υλικό της πλατφόρμας του ΙΕΠ.

Προτάσεις προς βελτίωση

Προτείνεται η παραπέρα αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων και των κατάλληλων εργαλείων για τη διερεύνηση και την αποτύπωση του συνόλου των αναγκών της σχολικής σας μονάδας σε θέματα παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας,

Θετικά σημεία

Στην παρούσα λειτουργία, πιθανόν εκ παραδρομής, καθώς δεν αναρτήθηκε αριθμητική βαθμολογία και κείμενα τεκμηρίωσης της Σχολικής Μονάδας, δεν είναι δυνατόν να αποτιμηθεί τεκμηριωμένα, ούτε να διατυπωθούν θετικά σημεία και προτάσεις προς βελτίωση. Ο συγκεκριμένος θεματικός άξονας αποτελεί σημαντική παράμετρο της λειτουργίας του σχολείου κι έχουν πραγματοποιηθεί δράσεις και παρεμβάσεις του σχολείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σύμφωνα και με την επιστημονική και παιδαγωγική εποπτεία και καθοδήγηση του ΣΕΕ, κι οι οποίες θα μπορούσαν να αποτυπωθούν.

Σημεία προς βελτίωση

Στην παρούσα λειτουργία, πιθανόν εκ παραδρομής καθώς δεν αναρτήθηκε αριθμητική βαθμολογία και κείμενα τεκμηρίωσης της Σχολικής Μονάδας, δεν είναι δυνατόν να αποτιμηθεί τεκμηριωμένα, ούτε να διατυπωθούν θετικά σημεία και προτάσεις προς βελτίωση. Ο συγκεκριμένος θεματικός άξονας αποτελεί σημαντική παράμετρο της λειτουργίας του σχολείου κι έχουν πραγματοποιηθεί δράσεις και παρεμβάσεις του σχολείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σύμφωνα και με την επιστημονική και παιδαγωγική εποπτεία και καθοδήγηση του ΣΕΕ, κι οι οποίες θα μπορούσαν να αποτυπωθούν.

Προτάσεις προς βελτίωση

Στην παρούσα λειτουργία, πιθανόν εκ παραδρομής, καθώς δεν αναρτήθηκε αριθμητική βαθμολογία και κείμενα τεκμηρίωσης της Σχολικής Μονάδας, δεν είναι δυνατόν να αποτιμηθεί τεκμηριωμένα, ούτε να διατυπωθούν θετικά σημεία και προτάσεις προς βελτίωση. Ο συγκεκριμένος θεματικός άξονας αποτελεί σημαντική παράμετρο της λειτουργίας του σχολείου κι έχουν πραγματοποιηθεί δράσεις και παρεμβάσεις του σχολείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σύμφωνα και με την επιστημονική και παιδαγωγική εποπτεία και καθοδήγηση τουΣΕΕ, κι οι οποίες θα μπορούσαν να αποτυπωθούν.

Από admin