


Οι μαθητές της Ε΄ Δημοτικού ετοίμασαν με μεράκι μια όμορφη γιορτή για να τιμήσουν τους ήρωες και τον αγώνα του 1940. Με τραγούδια, ποιήματα και θεατρικά δρώμενα, ταξίδεψαν όλους πίσω στον καιρό της ανδρείας και της ενότητας, θυμίζοντας σε μικρούς και μεγάλους τη σημασία της ελευθερίας και της ειρήνης.