Πα. Ιούν 26th, 2026

Το σχολείο μας τιμώντας την παράδοση και τους ήρωες του ΄40 συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του ΟΧΙ. Οι μαθητές των Γ΄,Δ΄,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρέλασαν υπερήφανα συνοδεία των εκπαιδευτικών τους και κατέθεσαν στεφάνι στο ηρώο της πλατείας.

Ζήτω το έπος του ΄40!

Από admin