Πα. Ιούν 26th, 2026

Ολοκληρώθηκε το βάψιμο τριών αιθουσών του σχολείου μας, κατόπιν αιτήματος της σχολικής μονάδας και της άμεσης, θετικής ανταπόκρισης του Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Χατζόπουλου, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο ευχάριστου και λειτουργικού περιβάλλοντος για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Από admin